Banánové lievance

banánový, lievanec, recept, raňajky, jednoduchý, rýchly, zdravý, chutný, fitrecept, fitness recept

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (2 porcie):

Banán – 2 ks

Vajce – 3 ks

Mlieko – 150 ml

Ovsené vločky 50 g

AKO NA TO:

Že sa to už nedá jednoduchšie pripraviť? Tieto zdravé raňajky už snáď rýchlejšie byť nemôžu.

Predhrejeme si trúbu na 190°. Banán, vajíčka a mlieko spolu rozmixujeme. Pridáme ovsené vločky, zamiešame, vylejeme na pekáč a pri 190° pečieme 15 min. Doporučujem piecť na papieri na pečenie, neprilepí sa to a ľahko sa vyberá a porcuje. Dobrú chuť.

PS: radi si na to ako rodina pridáme džem, Nutellu, prípadne aj tvaroh a čerstvé ovocie. Nie naraz samozrejme. Je potrebné ale počítať s navýšením kalorického príjmu 😉

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

323 kcal, tuky 10 g, bielkoviny 17 g, sacharidy 40 g, vláknina 5 g


TIP: Veľmi známy recept, ktorý nájdeme v rôznych modifikáciách skoro všade na internetoch. Ten kto ho vymyslel, zaslúži medailu. Má to však malé „ale“. Keď si človek tie „placky“ začne pripravovať, tak zošedivie, kým nájde ten správny grif a pomer, aby sa nerozpadávali, nelepili apod. A teraz predstava, že ich človek nebude pripravovať len sebe, ale celej rodine.. No.. Pre cholerika ako ja, nepredstaviteľné! Ale keďže je to veľmi zdravý a chutný recept na raňajky, našiel som si zjednodušenie, že sa to proste upečie naraz a potom nakrája. 🙂

PS: pripravte ho v menšom, príp. stredne veľkom a plytkom pekáči. Ak použijete malý a hlboký, uprostred sa Vám nemusí prepiecť a ak zase príliš veľký, lievanec bude príliš tenký na pohodlné jedenie. 🙂

PS: tip, ako by mohol vypadať tvoj deň, nájdeš tu 🙂