Raňajky šampiónov alebo Ovsené vločky s tvarohom a arašidovým maslom

raňajky, fitrecept, fitness recept, čo jesť pred cvičení, čo jesť po cvičení, ovsené vločky, arašidové maslo, tvaroh, recept

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (1 porcia):

Ovsené vločky – 50 g

Tvaroh, nízkotučný – 125 g

Arašidové maslo – 1 PL

AKO NA TO:

Každý šampión by si mal svoje jednoduché, rýchle a zdravé raňajky pripravovať takto. Tento recept ťa nakopne energiou na celé dopoludnie. Kľudne si ho dopraj aj po cvičení.

Ovsené vločky si zalej vriacou vodou tesne nad povrch. Počkaj kým sa ti voda vpije, zamiešaj tvaroh a arašidové maslo a máš hotovo.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

334 kcal, tuky 8 g, bielkoviny 26 g, sacharidy 36 g, vláknina 6 g


TIP: Keď si si myslel, že už jednoduchší recept ako si zatiaľ videl neexistuje, tak ťa rád vyvediem z omylu.. 😉

PS: a ako správny šampión, na blogu nájdeš aj svoj obed a večeru 🙂