Celozrnný chlieb s arašidovým maslom, jablkom a škoricou

Zdravé rýchle raňajky energia na celý deň

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (1 porcia):

Celozrnný chlieb – 2 plátky (cca 70 g)

Arašidové maslo – 2 PL

Jablko – 1 ks

Škorica

AKO NA TO:

Zdravé a rýchle raňajky? Si na správnom mieste!

Na chlieb natrieš arašidové maslo, poukladáš jablko a posypeš troškou škorice. Zbytok jablka môžeš kľudne zajedať.

Tento recept je nielen neskutočne jednoduchý, ale hlavne zdravý, rýchly a masakrálne chutný.. Skoro lepší ako s..

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

339 kcal, tuky 11 g, bielkoviny 11 g, sacharidy 47g, vláknina 9 g


TIP: tento skvelý a zdravý recept ťa nakopne energiou napr. aj pred športovou aktivitou, ak si ho dáš tak 20-30 min. pred 😉 A keď si ho dáš len tak vo všedný deň, tak mi ver, že ak ochutnáš túto kombináciu, ani tvoj šéf ťa už nevytočí 😉

PS: to, čo si dáš na obed alebo večeru nájdeš tu 🙂