Pod parmezánom losos na šaláte

Losos recept šalát s lososom

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (4 porcie):

Losos filet – 400 g

Cherry paradajky – 250 g

Hlávkový šalát – 250 g

Paprika (pre estetiku ideálne žltá) – 1 ks

Parmezán – 80 g

Olivový olej – na pokvapkanie na taniery

Soľ, Čierne korenie

AKO NA TO:

Ak hľadáš odpoveď na otázku – čo na obed? Tu je ideálny a rýchly recept.

Celá príprava spočíva len v tepelnej úprave lososa. Niekto to rád opeká na panvici, ale niekto, kto má doma 2 deti, manželku a nejaké tie koníčky volí jednoduchšiu variantu – upečie ho v trúbe „na sucho na papieri na pečenie“, 25-30 min. pri 200°. Solíme a koreníme až na tanieri. Zeleninu nakrájame na menšie kúsky, ukladáme na tanier podľa chuti, farby a nálady, potom losos a na záver nadrvený/nastrúhaný parmezán a trochu olivového oleja. Medzitým si na sucho, stačí v hriankovači, opečieme hrianky, ale nie je nutnosť. Dobrú chuť.

Tento výborný recept na lososa je nielenže dobrý aj na chudnutie, ale hodí sa aj ako ľahký a zdravý obed počas tvojho náročného dňa alebo aj cez víkend.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

278 kcal, tuky 17 g, bielkoviny 29 g, sacharidy 3g, vláknina 2 g


TIP: Dokonca ak si nedáš hrianky, môžeš tento recept s kľudným svedomím nazvať aj „low-carb“ 😉

PS: A ak si nakoniec aj tak tie hrianky predsa len dáš, tak celkový príjem bude 357 kcal. Takže tiež žiadna tragédia.. 🙂

PS 2: a čo raňajky alebo večera🙂 Prípadne môžeš skúsiť aj iné recepty z rýb 😉