Krupicová kaša s banánom

Krupicová kaša banán recept zdravé raňajky

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (1 porcia):

Mlieko – 1 hrnček (cca 300 ml)

Detská krupica – 3 až 4 PL

Maslo – 1 tenký plátok na roztopenie na vrchu

Banán – 1 ks

AKO NA TO:

Zdravé raňajky, ktoré ti dodajú energiu na celé dopoludnie.

V hrnci do mlieka pridáš 3 – 4 polievkové lyžice detskej krupice a za stáleho miešania a na miernom ohni počkáš až sa ti vytvorí nie moc hustá kaša. Ak ti zhustne moc, pridaj mlieko.

Banán nakrájaš na kolieska, polovicu pridáš do taniera (kľudne romačkaj) a polovicu necháš na ozdobu. Banán zaleješ kašou, posypeš Grankom, škoricou alebo pridáš len med.. to už nechám na teba.. u nás frčí Granko, ale napr. moja mama to zbožňuje so škoricou 🙂 a pre mňa ideál s medom 🙂

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

450 kcal, tuky 8 g, bielkoviny 13 g, sacharidy 79 g, vláknina 6 g


TIP: tieto rýchle a zdravé raňajky sú ideálny štart dňa.. moje deti túto dobrotu dokonca vyžadujú aj na večeru 🙂 je tam ale dosť sacharidov, na večeru by som s tým v dospelom veku bol trošku opatrný.. 🙂

PS: počet lyžíc krupice záleží skôr od jej veľkosti.. časom to vychytáš.. ak mám hlbšiu lyžicu, dám len 3.. neboj sa toho, je to dobrota a určite vyskúšaj aj krupicovú kašu s hruškou 😉

PS 2: malá inšpirácia na obed a večeru tu 🙂