Kuracie prsia s mozzarellou a sušenými paradajkami

kuracie prsia, zapečené, mozzarella, sušené paradajky, americké zemiaky, obed, výborný, jednoduchý, rýchly, ľahký, zdravý, chutný, fitrecept, fitness recept

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (4 porcie):

Kuracie prsia – 800 g

Mozzarella – 400 g

Sušené paradajky – 4-6 ks

Zemiaky – 2ks/osoba

Cesnak – 4 strúžiky

Repkový alebo Slnečnicový olej

Soľ, Čierne korenie

AKO NA TO:

Z posledného receptu, kde si si zapiekol Hermelín, ti zostali sušené paradajky, tak čo s nimi? Predsa ich nevyhodíš. 😉

Narež kuracie prsia ako na obrázku. Nakrájaj mozzarellu aj paradajky na plátky a kuracie prsia nimi naplň v zárezoch. Osoľ, okoreň a vlož ich do pomasteného pekáča. Strúžiky cesnaku zbav šupky, nakrájaj na polovice a voľne polož ku kuracím prsiam. Pekáč zakry alobalom.

Zemiaky len umy a nakrájaj na štvrtinky. V hlbšej mise ich osoľ, pridaj olej, celé to premiešaj, aby sa soľ aj olej rovnomerne dostali na každý zemiak a prelož ich do pekáču. Ideálne, aby boli šupkou dole.

Ak sa ti zmestia oba pekáče do trúby, môžeš to upiecť naraz. Na 200° to peč 30 min. Potom vyber alobal a ešte 10 min. peč odkryté. Ideálne s režimom horný gril.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

601 kcal, tuky 23 g, bielkoviny 68 g, sacharidy 29 g, vláknina 2 g


TIP: šalát si k tomu daj podľa svojej chuti, ale ak ti môžem odporučiť, vyskúšaj tento Coleslaw, prípadne alternatívne tento Zelerový s jablkom 😉 a pripravil som pre teba aj tip na raňajky a večeru 🙂

PS: ak sa ti to nepodarí pripraviť naraz, tak nezúfaj, ale prvé si priprav zemiaky a až potom mäso, lebo zemiaky si vieš potom dať na chvíľu naspäť do trúby, aby sa ti podľa potreby ešte prehriali.. 😉