Toast s lososom a avokádom

toast, avokádo, losos, recept, raňajky, večera

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (2 porcie):

Chlieb, ktorý potom opečieš

Avokádo – 1 ks

Údený losos – 100 g

Olivový olej

V podstate akúkoľvek zeleninu, na ktorú budeš mať chuť

AKO NA TO:

Tento recept je výborný nielen preto, že je zdravý, ale hodí sa aj ako zdravá večera či rýchle raňajky.

Opečieš si chlieb, pokvapkáš ho trochou olivového oleja, obložíš rozmačkaným avokádom a plátkami údeného lososa a máš hotovo.

Soliť ani nemusíš, údený losos býva dosť slaný aj sám o sebe.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

357 kcal, tuky 15 g, bielkoviny 20 g, sacharidy 37 g, vláknina 10 g


TIP: s opečeným cesnakom, cibuľkou a cherry paradajkami (ako na obrázku) to bolo fantastické. Cesnak ponecháš v šupke, cibuľu trošku nakrájaš a spolu opečieš na olivovom oleji. Na záver pridáš celé cherry paradajky a krátko opečieš, aby ti zmäkli. 😉

PS: ak si tento recept budeš dávať na raňajky pred prácou, asi vynechaj aj cesnak aj cibuľu. Opečené síce nie sú tak aromatické, ale predsa len.. nechceš pokúšať osud 🙂

PS 2: nájdeš tu aj malú inšpiráciu na celý deň 😉

DÔLEŽITÉ: ukážem ti, ako môžeš jesť, čo chceš a ešte pri tom aj efektívne spaľovať nadbytočné tuky. Bez toho, aby si musel/a kupovať doplnky stravy, zázračné výrobky alebo moderné superpotraviny. Vytvor si svoj osobný profil a presvedč sa sám/sama, že to ide napríklad aj s týmto receptom. 😉

Všetko máš pripravené v klientskej zóne na Ceste za pekáčom.