Nátierka z údenej makrely

jednoduchá pomazánka, údená makrela, zdravá, zdravé raňajky

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (6-8 porcií):

Údená makrela, celá – cca 200 g

Vajce – 2 ks

Rastlinný tuk – 70 g

Čerstvý chlieb (50-70 g na porciu)

Zelenina podľa chuti

Soľ, iba ak podľa chuti

AKO NA TO:

Z makrely potrebujeme len mäso, takže ho opatrne oberieme, aby v ňom nezostali kosti a zbytok vyhodíme. Vajíčka uvaríme na tvrdo, žĺtka pridáme k rybe, bielka nakrájame na malé kocky a pridáme tiež. Na záver pridáme rastlinný tuk a všetko spolu rozmiešame do jemnej nátierky. Osolíme len v prípade naozajstnej potreby a rýchle a zdravé raňajky sú na stole. Zajedáme zeleninou podľa chuti.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

286 kcal, tuky 15 g, bielkoviny 10 g, sacharidy 28 g, vláknina 6 g


TIP: Kalorický príjem nepočíta so žiadnou zeleninou. Keďže tá má kalórií minimálne, nebojte sa dopriať si. Jediné, čo sa Vám môže reálne navýšiť je príjem vlákniny, čo je ale naopak zdravé. Keď zvážime jej každodenný chabý príjem, tak smelo do toho! 😉

TIP: Ak nevieš čo pripraviť na raňajky, táto nátierka je vždy dobrou voľbou 😉

PS: ak rozmýšľaš, čo budeš jesť počas celého dňa, tak kukni sem 🙂