Chilli alebo aj nečili

Hovädzie mäso, fazuľa, kukurica, cibuľa, cesnak

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (4-6 porcií):

Mleté hovädzie mäso – 600 g

Cibuľa – 1 kus

Cesnak – 4 strúžiky

Fazuľa – 1 balenia (nálev nebude treba, takže je jedno v akom náleve)

Kukurica – 1 balenie

Pasírované paradajky – 500 g

Soľ, Čierne korenie, Rozmarín/Tymián, Rasca

Repkový/Slnečnicový olej

Príloha – ryža alebo tortilla a prípadne aj kyslá smotana

AKO NA TO:

Vynikajúca pochúťka, vhodná nielen ako dobrá a rýchla večera alebo aj ako jednoduchý a zdravý obed.

Nakrájanú cibuľu a cesnak spoločne podusíš, pridáš mleté mäso, osolíš okoreníš, pridáš rozmarín/tymián a rascu a na miernom ohni podusíš, kým mäso nepustí šťavu.

Pridáš pasírované paradajky, fazuľu bez nálevu a kukuricu, necháš prejsť varom nech sa chute spoja a máš hotovo.

Vlastne ešte nemáš. Ako príloha je ideálna jemne opečená tortilla a troška kyslej smotany, ale s ryžou je to predsa len o niečo praktickejšie, napr. keď si to chceš v práci zohriať.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

508 kcal, tuky 17 g, bielkoviny 33 g, sacharidy 55 g, vláknina 5 g


TIP: celá príprava receptu zabere tak pol hodiny. Naviac je tento vynikajúci obed vhodný nielen pre milovníkov mexickej kuchyne, ale aj pre bežných smrteľníkov.. pre deti samozrejme bez chilli, ale aj tak je dobré.. 🙂

PS: už vieš čo budeš raňajkovať alebo večerať? Nie? Tak kukni sem