Zapečené toasty s dvojitým syrom

Toast syr rýchle raňajky jednoduché raňajky výborné raňajky

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (1 poriadna porcia):

Toastový chlieb – 4 plátky

Kuracia alebo Morčacia šunka, 92-95% – 2 alebo 4 plátky podľa chuti a apetítu

Plesňový syr typu „Hermelín“ – 50 g

Tvrdý syr typu „Ementál“, ale môže byť aj Eidam/Gouda – 50 g

Špenát a Cherry paradajky alebo iná zelenina podľa chuti

AKO NA TO:

V dnešnom uponáhľanom svete plnom krásnych a nápaditých receptov sme nejak zabudli na túto totálnu mega pochúťku.. ROZPEČENÝ SYR!! A čo tak rovno dvojitý? Hm? Daj si ako rýchle raňajky, väčšinu práce aj tak urobí toaster a pochutná si každý.

Toast-syr-šunka-syr-toast. Dáš zapiecť a máš hotovo. K tomu zelenina podľa chuti a celá rodina je spokojná. 🙂

Ak si dáma a nechceš sa prežrať, daj si len jeden, nemusíš si dávať dva aj keď sa tomuto výbornému a jednoduchému receptu odoláva len veľmi ťažko.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

745 kcal, tuky 33 g, bielkoviny 43 g, sacharidy 67 g, vláknina 9 g


TIP: ak chceš totálnu kalorickú bombu, urob si toast s 3 poschodiami… mňam.. keď sa chcem veľmi opustiť urobím si toast-syr-šunka-syr-toast-syr-šunka-syr-toast.. a dám zapiecť.. ale potom nejem dva dni 😀

PS: nepoznám človeka, či už dospelého alebo dieťa, ktorý by tento recept nemiloval.

PS 2: tip, čo si dopriať aj na obed alebo večeru nájdeš tu