Syrovo-cesnaková alebo len syrová nátierka

pomazánka, cesnak, raňajky, fitrecept, fitness, jedálniček, zelenia

ČO BUDEME POTREBOVAŤ (8-10 porcií):

Tvrdý syr (Eidam/Gouda) – 200 g

Tavený syr – 200 g

Smotana, sladká 33% – 250 ml

Cesnak – 2 strúžiky

Čierne korenie (nemusí byť)

Toasty, hrianky alebo čerstvé pečivo

Zelenina podľa chuti

AKO NA TO:

Kým odídeš do práce, nie je od veci sa najesť. Ale ako si pripraviť rýchle a jednoduché raňajky? Napr. takto:

Do misky si vylej sladkú smotanu, pridaj tavený syr a spoločne to roztlač/rozmačkaj. Na koniec zamiešaj nastrúhaný tvrdý syr a pridaj alebo nepridaj cesnak a čierne korenie. Ako chceš.

V každom prípade máš hotovo a dobrú chuť.

NUTRIČNÉ HODNOTY na 1 porciu:

320 kcal, tuky 18 g, bielkoviny 15 g, sacharidy 25 g, vláknina 5 g


TIP: miluje ju celá rodina, budeš ju milovať aj ty. Jednoduché raňajky na každý deň. A ak naozaj bojuješ s tým, že cez pracovný týždeň si nechceš dávať ráno cesnak, daj si to bez neho. 🙂 Veď dôležité je sa z toho nezblázniť.

PS: a naozaj si daj k tomu aj zeleninu 😉 a ak by si chcel, mám aj iné nátierky

PS 2: pripravil som si pre teba aj tip na obed a večeru